Web Analytics » Inzicht in het gedrag van je bezoekers

Wat kan ik zoal betekenen?

Afhankelijk van de situatie

Formuleren KPI's


Hulp bieden bij het formuleren van SMART KPI's om de prestaties van de website te monitoren.

Meetplan


Het opstellen van een doordacht web analytics meetplan waarin de metingen worden gespecificeerd.

Google Analytics


Inrichten van het Google Analytics account met o.a. de juiste instellingen, doelen, segmenten en filters.

Google Tag Manager


Inrichting en beheer van het Google Tag Manager account voor optimale flexibiliteit.

Rapportages en Dashboards


Opzetten van reporting en monitoring dashboards om te online prestaties te monitoren en te kunnen bijsturen.

Data Analyse


Het analyseren en op de juiste manier interpreteren van de data van de websitebezoekers en hun gedrag.

Conversie Attributie


Het verschaffen van inzicht in de waarde van de verschillende kanalen bij het tot stand komen van conversies.

Advies en Optimalisatie


Datagedreven advies welke bijdraagt aan het optimaliseren van de website. Lees meer over CRO.

Alternatieve tools


Het werken met en configureren van alternatieve web analytics tools als Adobe Analytics en Piwik Pro.

Opdrachtgevers

Vanuit bureauzijde, klantzijde en als freelancer heb ik mijn waarde bewezen voor zowel bedrijven in de finance-, retail- en travelbranche als voor non-profit (overheids)organisaties.

Een duurzame groei in organische zichtbaarheid, kwalitatief organisch verkeer en conversies realiseren?