CRO » Meer rendement uit je bestaande bezoekers

Wat kan ik zoal betekenen?

Afhankelijk van de situatie

CRO Proces/Cultuur


Het opzetten van een solide CRO proces en het creëren van een CRO cultuur binnen jouw bedrijf of organisatie.

Data Analyse


Middels data analyse vanuit diverse bronnen op zoek gaan naar pijnpunten en potentiële verbeterpunten.

Conversie Funnel Analyse


Waar en waarom haken bezoekers af op hun weg naar conversie en wat kunnen we doen om dit te verminderen.

A/B Testing


Het implementeren en uitvoeren van een datagedreven werkwijze om A/B tests op te zetten.

Usability Testing


Het opzetten en uitvoeren van gebruikerstesten om de usability van de website te verbeteren.

Customer Feedback


Het opzetten en implementeren van surveys voor het vergaren van relevante cumstomer feedback.

Landingpage Optimalisatie


Het opzetten of verbeteren van lead generation landingpages voor een optimale conversie.

Personalisatie


Het waar mogelijk toepassen van personalisatie om de User Experience en conversie te verbeteren.

Psychologie


Het toepassen van psychologische principes om website bezoekers beter te laten converteren.

Opdrachtgevers

Vanuit bureauzijde, klantzijde en als freelancer heb ik mijn waarde bewezen voor zowel bedrijven in de finance-, retail- en travelbranche als voor non-profit (overheids)organisaties.

Een duurzame groei in organische zichtbaarheid, kwalitatief organisch verkeer en conversies realiseren?